Hoppas att april månad går fort



Precis en månad kvar !



I dag är det exakt en månad kvar tills vi får hämta våran nya familje-medlem Milo,vill bara att det ska vara 29/4 !


Nu är jag egoistisk när jag tänker så,för jag vet att Milo behöver vara med sin mamma,ett tag till för att han ska bli en trygg katt och lära sig allt han behöver lära sig,innan han sen flyger vidare! Roger (uppfödaren) är en sån toppen människa som verkligen ger och gör sitt allt,för att dessa små liv får en sån bra start som man bara kan ge,sen är jag oerhört tacksam att just vi fick första ching att välja en av dom små !!


Skrivit det tidigare men skriver det igen,den svenska betydeslen för Milo är Efterlängtad kärlek.

Milo anses också betyda "min kärlek", milo = my love

Hur gulligt är inte det !!


Kommentarer
Postat av: Li

återigen, passande på en sån sötnos! =O)

2010-03-29 @ 17:22:39
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0