Jag har jordens trögaste förbränning

Idag blev det förbränning i 75 minuter,ska försöka köra 2 pass förbränning i veckan en lite längre stund (sen resten av passen får räcka 1 timme),vanligtvis kör jag 1 timme men nu måste det börja hända något..äter nyttigt och tränar rätt mycket,så egentligen borde jag vara som en pinne men verkar ha jordens trögaste förbränning,så ska det hända något så måste jag tydligen ändra taktik helt..tror iförsig att jag äter lite för lite och det är ju inte så bra heller..vissa dagar är jag duktig och försöker knapra i mig 29 propoints men tyvär så dom flesta dagar kommer jag riktigt inte upp till den mängden,som idag har jag bara ätit 15 propoints (inte alls bra) och sen på helgerna äter jag nog lite för mycket godis & chips,hm..

Orättvist,vissa räcker det för att bara säga ordet träning och nyttig mat så har dom gått ner och för vissa så räcker det knappt ens att träna 24/7 (=24 timmar om dygnet och 7 dagar i veckan),boooo..


Drömkropp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0