Rekomenderar Viktväktarna

Äntligen börjar mitt kämpande ge resultat !


Åkte direkt från jobbet till Viktväktarna i morse för att väga mig och trodde inte mina ögon när jag såg att jag gått ner -1,6 kg sen förra veckan,jag har ju sagt att jag är nöjd bara jag går ner -0,5 kg i veckan och när då vågen visar - 1,6 kg så känns det att det verkligen är värt att vara ihärdig,så nu är jag taggad till 1000 igen !!

Hittills har jag gått ner 4 kg (5 kg är ju en klädstorlek) men jag har minst 6 kg kvar och när jag nått dit får jag se hur jag känner då..


Åkte sen direkt till gymmet för att köra dagens träning igen,oj så mycket lättare det gick när man ser att det ger utdelning att slita.

Ändå är jag inte stenhård på helgerna utan äter godis och chips,dricker jag vin till helgen så tar jag inga mängder utan ett glas till middagen,men jag är nöjd med det och dricker extra länge och njuter av varje sipp jag tar och det har fungerat bra för mig.Jag är nöjd med upplägget och känner att det här är en metod jag kan leva med,för det är ju tyvär inget tillfälligt..utan det måste ju bli en livsstil,precis som med träningen..Jag brukar säga så här:
Jag har inte börjat träna för att sluta !!





Kommentarer
Postat av: Li

Stort grattis! Vad härligt och starkt jobbat! =O)

Allting handlar ju, som du själv skriver, egentligen om balans =O)

Vad glad jag blir för din skull!

Bra kämpat och kämpa vidare nu! =O)

2010-03-30 @ 15:54:50
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0