Tur det kommer en ny dag imorgon

Idag har jag varit iväg till våran butik för att storhandla igen..en vecka går så fort!
Efter det åkte jag till mamma & pappa för en sen lunch,köpte med mig Vi-Örby semlor till mamma & pappa,lika bra nu att passa på medan dom fortfarande har det kvar,tror inte dom bakar semlor så många dagar till,ska nog själv passa på att äta en innan dom lägger av med det (får bli till helgen isånnafall).

Tycker inte att jag hunnit med så mycket just idag,men det gör inget..det kommer en ny dag imorgon som tur är!

Våran katt Maja är så oerhört rastlös,hon är ju så van att springa ute dagligen men i vinter har varken Mimmi eller Maja velat vara ute överhuvudtaget (alldeles för kallt och för mycket snö för att dom ska vela gå ut),så Maja får tokryck här inne och springer så mycket och snabbt att mattan och gardinerna får sig en om-möblering lite då och då,nu hade hon hittat min Ob kartong som hon varit och snott en ob i,som hon sen har haft som typ sin lilla hockey-puck och sprungit efter som en liten jubel-idiot "ler",hon är bara så söt,ni skulle se henne när hon håller på..man ser verkligen hur rastlös hon är.


Kommentarer
Postat av: Li

katter kan verkligen förgylla ens liv,

Knas katter!=O)

Men jag håller med dem, vem vill vara ute i detta väder om man kan välja att vara inne,egentligen?

;O)

2010-03-04 @ 21:53:50
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0