Sol även imorgon

Ja vad gjorde jag när Hanna lagade middag..inte slappade jag någe mycket inte,hm..blev till att dammsuga och tvätta golven.
Helt underbart att få sätta sig vid färdigdukat middagsbord och bara få njuta när någon annan lagat maten,Hanna bjöd på kycklingwok med ris,riktigt gott var det.Nästa vecka ville Hanna ha en egen laga middag kväll igen,inget mig emot,glädjer mig oerhört att intresse finns för matlagning och ingen är gladare än mamma & pappa som bara kan sätta sig ner och äta & njuta (vi får knappt ens vistas i köket när Hanna lagar mat) "ler".

Usch,jag gillar inte käslan av att det känns lite som om jag är på G och bli lite hängig igen,neej vill inte,var ju det typ förr förra veckan..
och imorgon gäller det ju att jag är pigg och uppe med tuppen (innan tuppen t.o.m.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0