Fullspäckad helg

Helt sjukt att helgerna går så fort,men man får trösta sig med att veckorna går lika fort,så snart är det helg igen !

Jag har varit oerhört trött i helgen,känns lite tråkigt men det är min krassa vardag just nu..hoppas på en bättre vecka nästa vecka.
I helgen var jag och tjejerna på Bengalmässan med min kära syster och systerdotter,det var oerhört spännande och intressant att få se en Bengalkatt live,har ju endast sett dom på bilder,men nu när jag sett dessa underbara varelser i verkligheten blev jag ännu mer sugen på en egen,kosta vad det kosta vill,oops..
Efter mässan så åkte vi hem,lagade lite lördagsmiddag med syrran och tjejerna hjälpte till och efter middagen var det dax att bänka sig inför finalen av Melodifestivalen,själv höll jag tummarna för Darin eller Salem Al Fakir,tyvär var det ingen av dom som gick vidare,men hoppas nu att Anna tar hem hela skiten !

Idag har jag varit en sväng till Farsta C med syrran,kikade runt mest och sen åt vi lunch där.
Nu sitter jag här och känner mig oerhört trött igen och funderar på om jag ska gå och nanna kudden i lite vettig tid för en gångs skull.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0