Nya friska tag

Smisk på fingrarna är bara förnamnet..
Dax att bikta mig lite nu,booo känns lite sådär just nu..var ju som sagt till v.v. imorse och vad sa jag om att jag kände på mig att vågen skulle visa + jaha da,så rätt jag känner mig själv,vill knappt ens ta orden i min mun,men nu var det så illa som + 1 kg,så du förstår säkert att det känns lite motigt just nu,men men får skylla mig själv,finns ju ingen annan jag kan lägga skulden på (synd,för det hade kännts lättare).
Ny vecka och nya friska tag,så åkte raka vägen från v.v. till gymmet,körde styrketräning först och sen 1 timme konditionsträning på det,så nu känns det bra (om jag låter bli och tänka på + 1kg ).




Borde ju inte vara så svårt att gå ner egentligen,finns ju så mycket nyttigt men ändå gott att välja istället !!

Kommentarer
Postat av: Li

Åh,jag vet hur det känns.

Man är så taggad och man kör på och det går bra, men så svackar man och så går man upp igen och så tappar man sugen såååå...

Men du tog tag i det hela på rätt sätt, direkt till gymmet och nya tag-var inte för hård mot dig, nästa vecka blir det bättre resultat, jag hejar på dig! =O)

2010-03-16 @ 16:28:32
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0