Solen gör gott i själen

Tänk vad solen kan göra gott i själen,underbart att vakna till en ny dag med solen som sällskap!

Sitter här och filosoferar lite grann..och har precis gjort havregrynsgröt till frukost och självklart har jag en mugg kaffe här brevid mig,hm vad hade jag i dagensplaner..jo träning,tänk att det blir som ett gift i kroppen eller ska jag säga en "drog"? ja a för det är det precis vad det är,men en "god drog",jag mår så mycket bättre i mig själv när jag får träna,plåga min kropp för stunden för att sen efter känna ett välbehag som sitter i ett bra tag,så nu är det dags att fylla på med det igen,så jag klarar mig igenom mina vilodagar imorgon och övermorgon.

Imorgon ska jag och tjejerna åka och välja en av dom två Bengalkattungar som vi velar emellan,Judgement Day och Spitfire (ja så är deras stamtavlenamn,men vi kommer sälvklart att ha ett eget namn åt den också) i dagsläget lutar det åt Judgement Day men jag måste titta på dom en gång till för Spitfire var också helt underbar,ja det var dom alla iförsig..Vi funderar på namnet Milo (uttalas inte Milou,utan precis som det låter Milo),det skulle passa ihop med våran Mimmi & Maja *ler*,åh nu vill jag bara att det ska bli Maj månad,så vi kan hämta hem våran kille,oh oh lägg märke till "kille" vi är huset fullt med brudar,så Lasse (min man) kommer att få en polare nu *ler* men måste säga att Lasse verkar nöjd med så många brudar i huset (har nog inte gått någon nöd på honom hittills).

  
Judgement Day

                             

Spitfire
                                                                                                                                


 


Kommentarer
Postat av: Li

SUCK! hur klarar man att välja mellan två så söta som tar andan ur en? =O)

Och tur att det inte är så långt kvar till maj så du får kort längtetid =O)

2010-03-24 @ 14:22:47
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0