Plastikoperationer

Var ju som sagt tillbaka till Improva Plastikklinik igår på efterkontroll,det gick rätt hyfsat tror jag,ska tillbaka efter sommaren då vi får titta på hur det ser ut,det är alldeles för tidigt att se ett slutgiltigt resultat då bukplastik är en av dom största operationer man kan göra (inom plastikoperationer) så självfallet tar det tid för kroppen att läka ihop (åh,jag är lite otålig och vill att det ska vara färdigläkt nu) men det är bara att vänta och se.


Jag har under några år funderat på att operera mina ögonlock,då jag stört mig på överflödig hud jag hade som även gjorde att min syn inte var så bra som den kunde vara (det kan man se på bilderna nedan,där man ser att huden över ögonen hängde över pupillen),så bestämde mig för att göra det samtidigt som min bukoperation,när jag ändå var nedsövd,har inte ångrat mitt beslut för en sekund,utan tvärtom..varför gjorde jag det inte tidigare,då det besvärat mig under en längre tid.



Tänkte visa några bilder på mina ögon före/efter så får du se vad som hänt..

 
                            Före
 

                             Efter


                                                                    

 
                              Före                                                                        
 

                              Efter

Precis efter operationen..


  




Jag respekterar människor som inte gillar plastikoperationer eller som inte vågar/vill eller väljer att inte göra det av olika anledningar,så då hoppas jag att andra kan respektera mig/oss som väljer att göra det !

Det var oerhört många som hörde av sig till mig efter att jag opererade mig och undrade om lite olika saker,men inte en enda var negativ,utan tvärtom så ville dom själv eller deras kompisar/närstående också göra något slags ingrepp.

Så länge man väljer en seriös kirurg som inte vill åstadkomma ett plastdocke utseende,tycker jag att det är okej att ändra på något man besväras av av olika anledningar ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0