En sväng till stan

Min rastlöshet blev stillad då jag och Lasse åkte in till stan,ingen lång stund men det räckte ändå eftersom det var..hysteriskt mycket folk överallt,löningshelg..så borde ha fattat att det skulle vara knök fullt..i allafall så var jag en sväng på Scorett,kunde tyvär inte koncentrera mig då det var på tok för mycket folk,så det blev inga nya vårskor idag,får nog bli en sväng till Farsta C imorgon istället..hittade lite nya kläder,så tomhänt åkte jag inte hem.




Vi var en sväng in till Gallerian också och självklart gick vi till
Yougurt Shopen och köpte varsin fett & sockerfri glass !


Köpte den här blusen med vårfärger på Indiska !


Färgen på den här bilden stämmer tyvär inte,utan titta på bilden innan,
så ser du den rätta färgen och sen så ska jag ha ett cerise färgat linne
under (den vita jag hade idag passar inte alls).


köpte även en basic tröja på H&M med puffärmar,får inte nog av dom..
har några stycken i olika färger.

Sen köpte jag en tunnare vårjacka med glansigt tyg (midjekort),sen blev det lite annat krafs som smink och strumpor (av någon konstig anledning så försvinner mina jämnt..) kan det vara tjejerna..vi har ju snart samma storlek på fötter,så det här är väl bara början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0