Renoveringen är på G

Nu är jag på god väg med min lilla renovering av mig själv,igår fick jag ju som sagt hjälp med bottenfärgen av Helena och idag har jag varit in till stan och gjort ett nytt nagelsett och sen en underbart skön pedikyr med mask,scrub,massage & självklart så nagellack som pricken över i:et,så himmelens skönt och avkopplande.

Strax ska jag ner på en kvällskaffe hos min kära kompis Helena och pladdra lite om ditt & datt..

Imorgon bitti ska jag upp med tuppen,ska på föreläsning in till stan och sen direkt efter på möte med facket,hm.



Kommentarer
Postat av: Li

Lyxigt och vackra naglar! Och att tjitchatta över en kaffe med en vän lät inte fel det heller =O)

Den rosa klänningen med svart på (i senare inlägg) var ju underbar!!!men rosa är inte min färg...

Och i inlägger "ser man vad jag gör"..

nej? ;O)

2010-03-08 @ 21:16:08
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0