Yes

Äntligen kan jag bara sätta mig ner och andas ut lite..ända sen jag slutade jobbet imorse så har det gått i ett,direkt till Vikväktarna och sen till träningen,idag körde jag axlar och triceps och sen blev det 1 timmes förbränning/konditionträning,fort som sjutton hem för en snabb dusch och kastade i mig sen lunch innan jag skulle hämta Hanna i Tyresö och när jag väl kom hem så kastade jag mig över städgrejerna..ja jag vet igen..men har ju så svårt att låta bli,har man städmani så har man..*blink blink*.

Det gick bra hos Viktväktarna,hade iallafall inte gått upp 1 kg som förra veckan och så länge bara vågen visar ner så är jag jätte nöjd,även om det sen går sakta (sakta men säkert brukar man väl säga),nu visade vågen
-0,6kg,blev nästan lite förvånad för jag hade nog ställt in mig på att jag stått still eller något i den stilen,så nu känner jag mig taggad igen,yes!


Kommentarer
Postat av: Li

Jag som precis skrev i min blogg att jag kännt mig effektiv, men efter att ha läst ditt inlägg jisses!

Grattis till nedgången, klart man alltid eftersträvar mer och snabbare resultat (vi människor!) men skynda långsamt är nog bäst =O)

Vad du är BRA, kämpa på! =O)

2010-03-23 @ 15:13:59
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0