Äntligen har jag satt mig ner med en kopp ...

img_6807 (MMS)

Äntligen har jag satt mig ner med en kopp kaffe,tänk att det smakar lika bra varje morgon (eller nu kanske jag ska säga dag,men du förstår säkert vad jag menar..) Nu känner jag mig lite (med betoning på lite) bättre,duschat och fixat hemma men har en del kvar att göra,men var bara tvungen att sätta mig ner med en kopp kaffe,har inte fått i mig något att äta än,är inte ett dugg hungrig,hm..borde vara det,med tanke på vad klockan är,oops ska nog tvinga i mig något ändå,vill ju inte sänka min förbränning..*fnissar*, mår säkert bättre om jag får i mig något,ska pröva iallafall !


Kommentarer
Postat av: Eskil Brams

Du skulle ju upp senast 10 :) ju......

2010-05-04 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0