Det här kallar jag fredagsmys! Ännu en dag...

img_6807 (MMS)

Det här kallar jag fredagsmys! Ännu en dag med fullt ös.. medvetslös *ler*, nästan iallafall.Åkte raka vägen efter nattpasset till våran butik för att storhandla och sen hem med allt och nu har jag fredagsstädat,precis som vanligt så har jag städat till finsk musik i bakgrunden,det går lättare att städa då..blir väl lite nostalgi..Nu ska jag sätta mig ner med en kopp kaffe och bläddra i mina tidningar som jag köpte idag,nu ska jag inte göra något nyttigt eller vettigt förrän det är dax att laga fredagsmiddag!


Kommentarer
Postat av: Li

Låter som en perfekt fredag, att få sitta med en tidning och inte göra något nyttigt...

jag sitter framför datorn med samma intention-fast jag har ju varken städat eller handlat innan =OS

Trevlig helg!

2010-05-07 @ 16:41:03
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0