♥♥

Idag ska ni bli mina







Känns
som jag bor i Haninge C. eftersom jag har varit där nästan varje dag dom senaste dagarna..

Nu ska vi byta Linns skor,eftersom dom på Din Sko hade råkat lägga ner omaka par i storlek,en 35:a och en 36:a,hm borde dom inte kollat det lite bättre,men men..så då är det väl ändå bara att åka och se glad ut.

Tänkte passa på då och smita in i Bianco butiken och köpa sandalerna jag blev så frälst i igår,snart väldigt snart kommer dom till användning!




Klockan 3 idag går jag på mitt sista nattpass för den här veckan,känns rätt skönt nu när jag har mina intensiva nätter bakom mig och nästa vecka ska jag bara vara.

Då ska jag ta tag i min träning på allvar igen eftersom den här veckan har jag inte alls haft ork eller lust men nu är jag taggad igen och laddad till 1000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0