♥ ♥ ♥

Dagen har gått tok fort..åkte imorse och kommer inte hem förrän i morgon bitti,,ja eller efter min vanliga vända till våran butik för att storhandla.

Idag har jag avverkat APT-möte,brandskyddsutbildningen och snart även mitt nattpass och sen är jag ledig till söndag,rätt skönt eftersom jag inte alls är 100 % än..kände jag imorse så fort jag bara klev ur duschen,så ska försöka att bli frisk till nästa pass under dom här lediga dagarna!!

Nu är jag alldeles för trött för att blogga så nu blir det sängen för min del..Natti natti! 


Kommentarer
Postat av: Li

vilken härlig sovbild! =O)

hoppas du vaknar på topp denna dag!

2010-05-27 @ 09:54:20
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0