Får väl börja med att säga fy sjutton gubb...

img_6807 (MMS)

Får väl börja med att säga fy sjutton gubbar för att vara sjuk,inte blir det roligare heller när det är kanon väder ute.Vaknade imorse och kände mig helt under isen,det började redan i helgen med att jag tappade rösten och var hes som en.. ja a vet inte vad..och sen har det bara fortskridit och blivit värre,så pass hängig att jag var tvungen och sjukskriva mig från jobbet idag..det hör verkligen inte till vanligheterna,men men ibland har naturen sin lilla gång och tvingar en att bli sängliggande,men i eftermiddag efter några brus Alvedon så satte jag mig på baksidan med Milo,bara för att få känna lite frisk luft,jag ber till gudarna.. gör mig frisk igen! Så jag kan ut och njuta av sommaren och självfallet komma igång med min efterlängtade träning!!


Kommentarer
Postat av: Li

Måste erkänna att med den bilden så är det lite svårt att tycka synd om dig ;O)

Skämtosido, krya på dig!

2010-05-24 @ 21:56:55
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0