färgade linser

Jag..blåögd ?

ja för tillfället ja,min egen ögonfärg är mer åt det gröngrå hållet och blev nyfiken på att ha blå ögon,så beställde riktigt blå färgade linser utan styrka (jag har knivskarp syn,så behöver inga linser eller glasögon med styrka) självklart..!


Har aldrig ens provat linser innan och måste säga att shit..det var inte det lättaste att få i dom i ögat på ett smidigt sätt,jag vet inte hur länge jag höll på..tillräckligt länge iallafall så att den ena gick sönder,booo..nä jag får nog inse att jag får nöja mig med mina gröngrå ögon,ska nog bara vara tacksam över att jag har riktigt bar syn och gröna ögon är ju inte helt fel det heller!!

 
Freshlook Dimensions Pacific Blue Utan Styrka

Inte blev ögonen så blå som på bilden heller..hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0