F&M Hair,,ingen dålig salong..

Äntligen äntligen..

har jag hittat min nya Frisör Salong som ska få sätta klorna i mitt hår!!! Tjohoo!

Satt och kollade runt bland lite olika sidor med hårvårds produkter och vad händer..jo av en tillfällighet så hittar jag till F&M Hair och känner direkt att yes,nu har jag hittat hem!

På måndag ska jag ringa omedelbart bums och höra hur lång väntetid det är på att få en tid hos dom,så håller alla tummar & tår jag äger och har,att det inte är 100 års väntan..

Om du också är i behov av en ny salong, som så spana in det här F&M Hair (klicka här till vänster)

Deras frisör stolar har shiatsumassagefunktion,där man kan sitta och koppla av under tiden man blir fin,yes låter hur bra som helst!
Vill man så finns det även från klassisk Champagne till värmande portvin och somriga roséviner att avnjuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0