God dagens!

Shit pommfritt

vad ont i kroppen jag har..jordens träningsvärk typ överallt,huh huh.
Det tog hårt att springa tydligen,,får försöka se det positiva i det,men lite svårt är det när gör så ont och grejen är ju den att andra dagen är ju alltid värst träningsvärksmässigt,så det innebär att det här är bara försmak på det som kommer imorgon,,aj aj aj.

Undrar hur jag ska greja att jobba på ett bra sätt imorgon?
Ja ja,bara att vässa armbågarna och köra..




Får försöka att tänka på att det ger en allt det som står här ovanför..ja kanske inte efter en gång, men det får ju självfallet bli fler löparvändor!!

Kommentarer
Postat av: Li

Kul att du kommit igång med löpningen, kroppen envisas dessvärre att strejka men det gäller att låta sinnet vara starkare!

Heja du! =O)

Läste alla inlägg jag missat (jag har inte haft dator) resfebern förstår jag, själv är jag lycklig över min inbokade resa! så blir det ngn resa för dig månne? eller vart det bara drömmande? :O)

Godisråttesyndromet känner jag för väl igen...Helgen var verkligen tuff för undertecknad...

Underbart att sitta ute, speciellt med så FINA möbler! =O)

Arvingarna på grönan, hur härligt lät inte det, underbara arvingarna! =O)

jordens längsta kommentar kommer här :O)

2010-05-16 @ 20:27:58
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0