Hejsvejs i lingonskogen!!  Idag har jag ba...

img_6807 (MMS)

Hejsvejs i lingonskogen!!  Idag har jag bara softat och sen åkte jag och Lasse till Centrum,han skulle klippa och slinga håret och vad gjorde jag under tiden...! Jo shoppade * ler* älskar verkligen att shoppa,men det är jag nog inte ensam om precis..jag handlade lite basic linnen,ett långt vitt spetslinne och ett par svarta tights som ser ut lite som ormskinn i mönstret (hel svarta ändå) sen blev det lite annat smått och gott. Lunch åt vi på mitt favvo ställe i Haninge C minns fortfarande inte namnet,, men gott var det (som alltid där).Nu har jag hunnit till jobbet,vilket jobbigt jobb jag har,,not! Vi ska nämligen till Grönan och dansa till Arvingarna,nice! Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0