Hönan Pia..

det är jag det..

Tidigare på dagen så var ju jag & syster min iväg och tittade på 2 olika kattpensionat,eftersom vi har lite problem med att lösa kattvaktsfrågan med lilla Milo *snyft*,men jag är såå hönsig med honom än,för att han är så liten än,känns lite tidigt att lämna iväg honom 2 veckor,har nästan lite ont i magen av det,,kan låta löjligt men så är det iallafall,Mimmi & Maja (våra 2 andra älskade katter) är ju gamla i gamet och vet vad som gäller och så,men den här lilla nya varelsen i familjen som precis aklimatiserat sig hos oss på ett bra sätt,blir lite värre med..

Jag har absolut inget emot kattpensionat men eftersom jag då är hönsmamma,så har jag svårt att acceptera att han ska vara inlåst i ett rum själv i 2 veckor,han har ju iförsig möjlighet att vara ute också,då hon som har pensionatet har byggt ut med burar som katterna kan vistas ute i och allt var väldigt välordnat och så,men det gör ont i mitt hjärta ändå..har ja han far ju absolut inte illa eller så,men det bär mig emot..vi får se hur vi gör eller om det löser sig på något annat sätt.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0