Hoppas hoppas hoppas! Älskar den här parfy...

img_6807 (MMS)

Hoppas hoppas hoppas! Älskar den här parfymen,men vet inte om jag tål den..är som sagt parfym allergiker och kan inte ha någon parfym,så har inte haft det på..oj,vet inte ens hur många år sen det var sen sist jag ägde eller ens hade det på mig,snyft! Iallafall så har jag trånat efter Clean parfymen länge,så idag tänkte jag att jag köper den på vinst och förlust och självklart hoppas jag innerligt att jag ens kan använda EN dutt emellanåt,om jag sprayar den på kläderna och långt ifrån ansiktet,underverk har ju skett förr *ler*,så håll tummarna för min skull! Det är helt enkelt skiiit tråkigt att aldrig kunna använda någon god doft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0