It's Complicated

Äntligen


börjar livet återvända så sakterligen,börjar känna mig som en människa igen och kan lämna mina senaste sjukdagar bakom mig..nu ser jag framemot att få återgå till jobbet och träningen (snart,får nog avvakta med träning någon dag till),min kropp skriker om att få åka till gymmet och svettas..älskar den där känslan av att vara nytränad och bara få åka hem och duscha och äta efter ett bra träningspass!

 
Imorgon är det dax att återvända till jobbet 

så det blir fullt ös från imorgon bitti till nästa morgon..

Dagen börjar med APT-möte och därefter ska jag direkt på brandskyddsutbildning..wow,ja det skadar ju verkligen inte att veta hur man bör agera om det skulle börja brinna någon gång någonstans.

När brandskyddstbildningen är avklarad så är det dax för mig att jobba,ja a en liten summering är väl att det defenitivt inte blir någon mjukstart för min del..

Idag har jag iallafall bara tagit det lugnt,vilat,druckit kaffe och vilat igen..så nu är det bara till att kavla upp ärmarna igen !

Så nu är det hög tid för mig att gå och nanna kudden,sov sött!


Jo,en grej till..ikväll tittade jag och familjen på filmen It's Complicated som har dvd premiär imorgon.

Jag gillade den så absolut sevärd,tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Li

Skönt att du börjar bli bättre =O)

Vad kul att du skrev om denn! den har jag varit sugen att se, tycker det verka så kul! Måste kommaihåg den bara till nästa filmhyrning =O)

2010-05-26 @ 19:49:52
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0