Kortison spruta

In till stan igen..!


Precis
slutat mitt nattpass och nu ska jag sätta mig i bilen och åka mot stan igen hoppas jag slipper morgon köerna,ska till Improva Kliniken för att få en kortison spruta i naveln..den är fortfarande röd och ärret runt ser inte så fint ut..hm,hoppas att det ger med sig med tiden,men det är ju faktiskt så att vissa har inte lika bra läkkött som andra och självfallet så påverkar det läkningen på hur ärret blir med tiden,i värsta fall får jag köra någon enstaka laserbehandling på ärret för att få den mindre synlig,nu är det ju snart bara 6 månader sen jag opererades och jag får nog ge det mer tid..


Ha en underbar dag i solen!




Dom är helt underbara på Improva,ska jag göra någon mer operation i framtiden så blir det defenitivt här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0