livet leker..

Goood Morning

Nyligen slutat mitt nattpass men nu är jag ledig i några timmar,för att sen åka tillbaka för ett till nattpass.
Mammsen kom förbi och sa att hon ville bjuda ut mig och syrran på lunch,gulliga mamma ♥ !

För min del (som ska komma i barnkläder till helgen *fnissar*) får det bli något nyttigt,nu är det bara att strama till allt under veckorna för att det ska ge ytterligare resultat (tyvär får man ju inget gratis..bara att kämpa om jag ska nå mitt mål) jag tycker att det går förvånansvärt lätt,men det är väl det att jag bestämt mig nu och då är det ju som sagt lättare och självfallet så känns det både roligare och lättare när jag märker att det går nedåt..sakta men säkert är min filosofi !!




Nu börjar jag känna mig redo för att köra igång med träningen igen,äntligen!!
Kör igång imorgon eller övermorgon..då fasen ska det ryka fett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0