Motgångar gör en starkare..

Dåligt med uppdateringar


får skylla på att jag jobbat en hel del och inte haft tid med min blogg,men hoppas att du har överseende med det..det tar en hel del att ha en blogg,även om man kanske inte kan tro det,but that's the way it is!

Ja sen så får jag "skylla" en del på våran lilla "prins" Milo också,har ägnat min tid åt att lära känna denna lilla underbara varelse,han är redan en självklar familjemedlem som vi älskar lika mycket som våra små pälsänglar Mimmi & Maja.

Träningen ägnade jag inte tid åt en endaste dag förra veckan och det är inte min stil precis..men som sagt ny vecka och nya tag, men den här dagen har gått åt pipsvängen och nu kan jag skylla på dagens hemliga ärende,som tyvär innebar ledsam bekräftelse på mina misstankar som jag nu haft ett tag..livets hårda skola gör en starkare förhoppningsvis..!


Kommentarer
Postat av: li

ja,det är otroligt att en blogg kan ta sån tid =O)

och då har jag inte ens en massa fina bilder som du har i din så ofta =O)

tråkigt att det är lite ledsamt, sjukt och tungt hos dig just nu. Skickar en pepp kram full med vitamin och energi!

2010-05-04 @ 15:15:13
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0