På midsommarafton åker jag och familjen ti...

img_6807 (MMS)

På midsommarafton åker jag och familjen till Turkiet,bokat och betalt!! Ska bli såå underbart,längtar till värmen,solen,maten,drinkarna,böneutropen (låter kanske konstigt,men jag tycker det är så mysigt,man känner liksom på något sätt att man inte är hemma i Sverige då),shoppingen är grym där (speciellt i Alanya,dit vi ska) dom har det senaste modet där,åker man tex. till Side eller Marmaris så ligger dom efter lite,tyvär.. Det blir 12:fte gången för mig i Turkiet nu,kan snart kalla mig för Turk * ler*! Hotellet vi har bokat är den på bilden,det är helt nyrenoverat och 50 meter till Kleopatrastranden,kan inte bli så fel!


Kommentarer
Postat av: Li

Har du provat att åka upp till Dimcai? vattenfallen?

Om du inte har gjort det så rekommenderar jag det varmt! =O)

2010-05-30 @ 20:40:44
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0