Sitter just i skrivande stund och får fotv...

img_6807 (MMS)

Sitter just i skrivande stund och får fotvårdsbehandling,lyx..! Det är mina underbara föräldrar som köpte ett presentkort till mig,jag hjälper ju min pappa i slutet av varje månad med hans lönerapport som ska fixas via dator och det är inte hans starka sida som han själv säger.. jag tror nog mera på att det är något han bara fått för sig.Iallafall så är han så glad att jag hjälper honom med det så han skulle minsann betala mig,,öh skulle väl ALDRIG falla mig in att ta emot pengar för det,det är väl en självklarhet att man hjälper varandra! Så vad gör dom då,jo dom köpte ett presentkort till mig på fotvårdsbehandling,hur gulligt som helst,eller hur!


Kommentarer
Postat av: Li

Åh, jag skulle behöva iväg på sånt...tittar på mina fötter är så oskötta..

Väldigt snällt av dem, men det är självklart man ställer upp på sina päron =O)

skönt? =O)

2010-05-20 @ 12:30:59
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0