Som du kaske märker så ligger jag kvar i s...

img_6807 (MMS)

Som du kaske märker så ligger jag kvar i sängen,fick även kaffet serverat till sängen av min dotter,gulligt! Min röst börjar sakta men säkert att återvända men  jag känner mig fortfarande inte bra (lite bättre,men inte bra),ont i huvudet och kroppen sen känner jag mig febrig.Jätte svårt att veta hur jag mår imorgon.. vi har ju som policy på jobbet att vi ska ringa dagen innan före 12 och friskskriva oss om man ska jobba..liiite svårt att veta redan nu hur jag känner imorgon,om jag kommer att känna mig redo att jobba? Först och främst måste jag ju orka ta hand om mig själv,innan jag ska orka ta hand om en annan människa,jag jobbar ju som personlig assistent. Jag får fundera någon timme till,mycket kan ju faktiskt hinna hända fram till kl.15 imorgon..


Kommentarer
Postat av: Li

Jag tror det ibland kan vara bra att ta den där osäkra dagen hemma istället för att ta den på jobbet för att sen bli sjuk igen =O(

jag blir alldeles förtjust i fina bilderna på milou, speciellt den med nya bojkudden =O)

Och vilken dotter, kaffe på sängen =O)

Man ska bli ompysslad då man är sjuker-det är den enda fördelen med att vara sjuk!

Krya på dig!

2010-05-25 @ 14:25:36
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0