Turkiet semester

Kommer att stortrivas

som fisken i vattnet..

Läste att det är gratis internet till alla hotelgäster..ja om man då har med sig sin egen lap-top..och ja,jag tar absolut med mig min data,ha ha haaaa skrattar själv också men den kan nog komma till användning,perfekt när man på eftermiddagen,efter en dag i solen bara vill koppla av och kanske vill blogga eller Facebooka,ja eller ladda ner lite bilder från semestern.
Tjejerna kommer säkert att vilja sätta sig i skuggan också och bara chilla med datan..

Tänk att nu kan man inte ens åka på semester utan sin data..ny familjemedlem kanske ? *skrattar*

Jag kommer att ta semester från bloggen när vi är där,men några inlägg kommer jag garanterat att göra..  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0