Äntligen har jag bokat en tid..

Hottentotten det är jag det..





Äntligen
har jag bokat en klipptid,Anna på F&M Hair som jag hittade häromdagen,ska få sätta klorna i mitt hår 28/5,jag vet ju inte hur hon är,så jag ska bara känna av läget och låta henne klippa lite grann..

Ja fegt jag vet,,men jag är så in i bengen kinkig med mitt hår..det är absolut ingen speciell frisyr jag har i dagsläget,men eftersom jag kommit en bit på väg med längden,så vill jag inte bara  bli av med den så..
då vill jag veta att det är en frisör som behärskar sitt jobb till 100% om jag ska våga något "different" *skrattar* jag vet att jag är en fegis,så jag välkomnar mitt nya smeknamn!!

Kommentarer
Postat av: Li

Håret är en känslig fråga och jag håller med dig att det är läskigt med nya frisörer.

Det värsta man kan råka ut för är ändå ifall den nya frisören inte lyssnar och gör som han/hon tycker.

MEN förhoppningvis hittar du någon som verkligen förstår dig och ditt hår =O)

2010-05-12 @ 15:55:55
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0