Strosat uppe på Söder i det underbara vädret

Sol sol härliga sol


Tänk vad gott det gör i själen och sinnet när solen skiner ute,hoppas att det blir en lång och fin sommar..


Jag åkte in till stan efter jobbet imorse på lite ärenden jag skulle fixa,sen var jag äntligen förbi min (ja eller där jag brukar fixa mina naglar) salong för att byta färg på nagellacket,äntligen blev jag av med den där äckliga kärring färgen jag hade,så nu är dom cerise färgade,känns lite mer som mig..


Efter att jag var färdig med naglarna så gick jag upp till Vita-Bergsparken och spatserade lite i solen,helt underbart,gu vad jag njöt av att gå där,tog självklart några foton också..









Jag älskar dom här små röda stugorna på Söder..


Kolla in vilken blå himmel..himla fint!


Sofia Kyrka,titta in klockslaget..den slog exakt 12 när jag var där.


My own shadow..






Titta vad man ser i bakgrunden,våran stora vita Golf boll..he he heee


Vilken härlig dag!


Kvaliten på bilderna blir tyvär lite gryniga,men jag får skylla på min Iphone..

Kommentarer
Postat av: Li

Låter som en toppendag och vilka mysiga bilder.

Jag hoppas värmen är här för att stanna nu! =O)

2010-05-11 @ 17:58:16
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0