Godisråtta

Varför blev just jag..

en godisråtta?

Nu har jag ätit så mycket godis så jag har dåligt samvete..usch,varför ska det vara så svårt,under veckorna är jag stenhård och äter oftast inte godis,men sen när fredag kvällen kommer så tycker jag på något sätt att det är okej.

Jag brukar trösta mig själv med att jag tränar så mycket så då är det liksom okej,,men hör och häpna..jag har inte varit på gymmet på 3 veckor,fyyyy på mig!!

Jag har inte så mycket att skylla på,mer än att jag inte orkat och det kan ju bero på att jag jobbat mycket och sen att jag bara varit hemma och myst med Milo (våran nya kattunge),ja snart kommer det en till ny vecka och då ska jag verkligen ta tag i min träning,men det får bli på tisdag eftersom måndag jobbar jag dagpass för ovanlighetens skull,så då är den dagen rökt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0