Vi lever bara en gång..

Resekramper




Åh..
Jag är så sjukt ressugen så jag nästan får kramp i kroppen,jag älskar att resa det är verkligen min stora passion här i livet!

Vi har rest enormt mycket sen barnen var små,till slut blev det så att tjejerna spydde galla när dom hörde oss börja planera in nästa resa,hm..normalt eller..not!

Så vi har varit ovanligt lugna med resandet det sista året..Åh jag mår verkligen dåligt i både kropp & själ,när jag inte varit i värmen och speciellt efter den här vedervärdiga vintern.

Sitter här och drömmer mig bort ..
Just nu ligger jag på en sandstrand i Thailand med en MaiThai i handen och planerar in eftermiddagens oljemassage och kvällens shopping!

Så,nu är jag tillbaka i verkligheten..

nä nu ska jag surfa in bland alla resesidor och kolla om jag "råkar" hitta någon billig resa..
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0