Vi fick sol

Super nice lördag



Igår
var vi som sagt hos våra goda vänner Laila & Tony,vi hade en jätte trevlig kväll och jätte kul att få träffa gamla vänner som jag inte sett på många år,tyvär.


Vi grillade och drack en massa gott,sen som jag sa så blev det lite shopping också..jag har ju svårt att motstå när det säljs fina grejer,Katja som var där hade med sig dessa tuffa armband,som hon hjälpte sin kompis med att sälja,jag har tittat på dom armbanden ett tag nu och velat ha ett,men inte hittat en som jag vill ha,men nu hittade jag ett med bling bling stenar i också,så då var det ju perfekt,,ett så kallat Köpläge som jag brukar säga rätt ofta..



Jag beställde även ett halsband som är ett hamrat silverhjärta,jag beställde den självklart med texten
Home is where the heart is.. ingraverat.
Dessa smycken gör en tjej som heter Teresa och hon gör smycken efter beställning,så har du någon egen ide om något slags smycke så kan du hojta till,så kan du få Teresas mailadress och beställa ett eget handgjort smycke.


När jag fått mitt halsband så ska jag lägga ut en bild på den så får du se hur fin den är!




Tack Laila & Tony för en jätte mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: Li

Det låter som ett väldigt fint halsband och en toppenhelg =O)

2010-05-16 @ 22:47:59
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0