what a day

Vilken dag..!


Strålande
sol och varmt som bara den,helt underbart ju..Love it!

Hoppas det fina vädret är här för att stanna..

Tyvär har jag inte alls utnyttjat dagen på ett bra sett,sov bort halva dagen men jag får ta det och hoppas som sagt på att vädret är här för att stanna,jag får skylla på att jag har rätt många arbetstimmar bakom mig och till råga på allt så känner jag mig inte kry,jätte ont i halsen och huvudvärk,typiskt nu när vädret är på vår sida.

Imorgon bitti kliver jag av mitt sista nattpass för den här veckan och blir ledig i hela 4 dagar,tjohoo ska verkligen njuta och samtidigtg försöka göra en hel del nytta hemma,då det känns som hemmet håller på att förfalla..iik inte riktigt min stil,men jag har inte klonat mig själv..än iallafall!

Idag fick jag ärslet ur vagnen och ringde min fönster kille,på måndag kan jag se ut igen..*skrattar*..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0