Kärlek till dig från mig!

God Dagens !


Igår när jag kom hem från kryssningen med jobbet så var jag helt slut.. gick upp 04.15 och sen var det fullt ös ända tills jag kom hem,strax efter att jag kom hem så stupade jag i säng.

Imorse när jag vaknade var jag mer död än levande..så bestämde mig snabbt för att passa på att sova ut eftersom jag ändå inte hade något annat som tvingade upp mig om jag bortser hemmasysslor,men det får jag ta tag i imorgon,börjar inte att jobba förrän 15 ändå,rätt skönt speciellt den här tiden på året då jag hinner njuta av dagen ute i solen ja om det behagar vår sol att skina på oss..,är det inte sol så hinner jag med en hel del annat ändå,Älskar mitt jobb!!

Trodde ju att jag skulle komma till träningen den här veckan,icke sa nicke..eftersom jag hoppat in på extrapass dagtid som jag sa och idag när har jag haft möjlighet tidmässigt så har jag fått så in i bengen ont i halsen skulle bara vilja trotsa det och åka iväg och träna ändå,men tror att jag har mer att vinna på i längden om jag avvaktar.. så träningen får jag ta när jag känner mig kry,jag kan mycket väl tänka mig att det är min premiär löprunda som är boven i dramat..hm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0