Inte ett moln,så långt ögat kan nå..inte en droppe regn på flera dar..

Go'morron!


Underbart
att få vakna till ytterligare en härlig solig dag!

Imorse när jag vaknade så kände jag mig rätt pigg och utvilad..hm,kan det månne vara så att jag börjat vänja mig vi värmen redan,jag har iallafall fått för mig att varför jag varit så in i bengen trött dom senaste dygnen,har berott på värmen..men vad vet jag..!

Iallafall så var jag uppe och studsade i rätt god tid och det är underbart,då känner jag att jag hinner utnyttja dagen till max med allt jag ska fixa.. Snart ska syster och jag åka till våran mataffär för att storhandla,men först ska jag in i duschen,tjohoo..

Ha en dunder skön dag i solen..och du,glöm för guds skull inte att njuta..jag ska absolut njuta av dagen..!

Den här är väl en riktig sommar låt och det värsta är ju att den stämmer in så bra..oftast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0