Sandhamn,inte fy skam den här årstiden

Nu borde jag ta mig i kragen..


och boka in min julklapp som jag fick av Lasse (min man),fick som sagt en Spavistelse i Sandhamn med övernattning,valfri behandling,relax & gym,kallbad,frukostbuffe och 2-rätters middag.

Jag som fantiserat om att få åka på en Spavistelse,bara få koppla av en helg med god mat & dryck och någon skön valfri behandling,så får jag det i julklapp *ler* och då kan man ju undra varför jag inte redan bokat in en helg när allt är betalt och klart,ja a det undrar jag också faktiskt..men mestadels beror det på att jag ju opererades i november och då på julafton när jag fick julklappen så var jag ju ett nästintill fullständigt paket själv,då är det ju svårt att åka iväg och lägga sig på tex. en massagebänk och bli knådad,eller bara göra något så enkelt som en skön långpromenad i naturen,men nu har det ju läkt ihop så fint så nu är det verkligen hög tid att ta vara på en toppen julklapp som den här!

Så imorgon får det bli ett samtal till Sandhamn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0