v.a.s.s.

En sväng in till stan imorgon

Äntligen
är det dax för mig att besöka
F&M Hair eller ja det blir nog mer än ett besök,ska ju bli klippt också.
Känns verkligen som att det ärdax att göra något åt mitt hår nu,men det lär inte bli något radikalt på första besöket,men har nog iallafall tänkt att klippa upp det pytte lite..jag får väl se hur jag känner när jag är där,men spännande är det!

Helst av allt hade jag velat klippa mig hos Maja på Kameleonten,men som jag berättat tidigare så flyttade Maja och tyvär väldigt långt bort också,booo.
Hur lätt är det att hitta en salong där man verkligen känner sig hemma..jo typ lika lätt som att hitta en nål i en höstack..!

Tror att jag ska passa på att åka förbi nagelsalongen där jag fixar mina naglar,när jag ändå är inne i stan och snurrar,morgondagen (eller idag får jag nog säga,ser att klockan är över tolv) får gå i vård av sig själv = v.a.s.s tecken !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0