Flis-Lisa,det är jag det..

Skräpiga naglar


och mitt hår är katastrof just nu..utväxt till 1000 och då är det ju i stort sett omöjligt att få fason på det överhuvudtaget och det blir ju inte enklare heller när det är i behov av en klippning.

Snart får jag dåndimppen..måste hitta en frisör,gud vad jag tjatar..jag vet men för mig är det oerhört viktigt att det är en duktig,trygg,ej stressad,erfaren frisör och där saxen och händerna samarbetar till 100 %,jag är så bortskämd med min frisörer Maja (Salong Kameleonten) som tyvär flyttat till Göteborg och Sophia som flyttat till Uppsala,så jag släpper inte vem som helst nära mitt hår och det just pga. att håret gör så förbannat mycket på en människa,det är lätt förstört på några fjuttiga minuter och sen tar det en hel evighet att spara ut det,om fel frisör sätter klorna i ett hår på fel sätt,alla har inte den där känslan för vad som passar och inte passar.

Därför är jag beredd att betala..smakar det så kostar det!!

Hellre lägga ut mer och vara nöjd än få det billigt och sen vara missnöjd!

Idag ska jag iallafall åka in till stan och göra påfyllning av mina naglar (för nu är dom inte snygga), då ska jag ta med mitt eget nya nagellack som jag köpte för några dagar sen, som dom ska få måla dom med.




Får bli den beiga färgen idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0