Bad update..

Yeah yeah,life rolls on..

Dagen började med att jag avslutade mitt nattpass sen åkte jag hem för en liten kort stund.Gjorde några nyttiga manövrar hemma först för att sen bege mig av igen.
Åkte till min kompis Ingela som jag även har förmånen att få plugga ihop med *ler*,vi går i samma klass "igen" på gamla dagar,vi gick i samma klass i gymnasiet och har hållit kontakten sen dess,underbart med riktiga vänner!

Vi jobbar även på samma jobb och nu pluggar vi ihop igen,jättekul!

Tack vare vårat jobb och våra arbetstider har vi förmånen att vara lediga dagtid ja om man då inte tar en massa extrapass,som man rätt ofta gör..,så vi bestämde oss för att plugga ihop även hemma,eftersom vi har den möjligheten,vi har jobbat med våran examenationsuppgift idag som handlar om Människosynen,ett väldigt intressant ämne måste jag erkänna.

Förra gången jobbade vi med den Basala Hygienen,ähm..jag anser mig vara väldigt noga med renlighet och tvättar och spritar händerna rätt ofta men jag säger bara så här,nu har jag blivit än mer noga..gaah,har handsprit i väskan och hemma i badrummet på handfatet och ja,jag lovar den används flitigt även min Iphone fick en riktig omgång idag med handspriten,ja ja nog om det..du glömde väl inte att anteckna *smile*?
Efter att vi gjort en del av examenationsuppgifterna så åkte jag till jobbet för en sista natt för den här veckan,så dagen har passerat blixtsnabbt som du säkert förstår och det innebär noll tid över för bloggande.
Får ta igen det någon annan dag!

Ha det gott och puss till dig!




Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek♥

sv; åh tack för tipset!

2010-11-05 @ 07:31:08
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Li

Roligt med en pluggkompis, nu när jag skriver uppsats så är det väldigt ensamt =O(

och tråkigt är det att pluggandet tar sååå mycket tid =O(

Ha en fin helg!

2010-11-05 @ 09:52:50
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0