Examinations uppgiften är inlämnad

Vilken känsla när man suttit och varit duktig i flera timmar och gjort färdigt examinationsuppgiften och skrivit rent allt och nu även lämnat in den till min lärare,jihaaaa *hoppar av lycka och klappar mig själv på axeln och säger duktiga jag*.
Även lilla jag kan,fast jag misströstat några gånger innan och trott att alla andra grejar det här men inte jag,skönt att kunna bevisa för sig själv att även jag kan!!!


Nu är det rörigt här hemma..

Igår så tömde vi tjejernas rum på allt eftersom våran målare skulle komma idag och påbörja det hett efterlängtade extreme makeover förvandlingen i deras rum,allt ska göras om från golv till tak eller inte riktigt golven då men du förstår säkert vad jag menar,golven behöver vi inte byta ut eftersom dom är rätt nylagda..vi har bott i huset snart i 5 år och redan hunnit byta golven i hela kåken 1 gång (då var huset helt nybyggt när vi flyttade in),så nu undviker vi att byta ut dom en gång till.. iallafall så kommer det att bli helt annorlunda i deras rum än det var innan,äntligen blir det gjort.

Tjejerna har väntat och längtat,ja och även jag ska jag villigt erkänna *ler*.Jag älskar när det är nyrenoverat och fräscht,så vi har även bestämt att taken ska målas om (det behövdes nog egenligen inte men nu kör vi det ändå när vi nu ändå håller på att göra om,dumt att bli dumsnål och sen ångra sig i efterhand,eller hur!).
När allt är färdigt ska vi köpa lite nya möbler och inredningdetaljer till deras rum också,så det ska det nog bli riktigt snyggt och stilrent,vitt vitt och åter vitt är färgen som kommer nästintill att vara genomgående i båda rummen.
Har ju som jag sagt innan kommit in i en riktigt vit period,älskar vitt!

Nä,nu ska jag åka tillbaka till jobbet så ha en underbar fortsatt måndag!

Kommentarer
Postat av: Li

Ja,ge dig själv en klapp på axeln. Duktiga du! =O)

Kul med nytt och fräscht, renovera mera?! ;O)

2010-11-15 @ 19:17:45
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Vad duktig du är med skolarbetet, visst är det ganska kul att plugga.

2010-11-16 @ 19:07:33
Postat av: fruda

kan du inte lägga upp bilder på tjejernas rum :)

skulle va kul att se<3

2010-11-20 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0