halv åtta hos mig inspelning i våran butik





På tisdag nästa vecka kommer Halv åtta hos mig gänget och filmar in i våran matbutik,rätt kul faktiskt..så länge Helge Skoog är snäll *blink blink*,han är ju så skön med sina helt klockrena kommentarer,det är han som gör pricken över i:et i programmet.

Lasse (min man) sa till mig att Pia,du kanske ska göra ett stort plakat och skriva ditt  bloggnamn almostallofme.blogg.se på och gå runt i butiken med,ha ha ha haaaa ja tänk om jag skulle göra det? Undrar vad Helge Skoog skulle säga då..

Kommentarer
Postat av: Li

jag tror han skulle rekommendera svenska folket att glida in på en sådan pinglas blogg =O)

Sen skulle han kanske ha kommit med någon snärtig kommentar, han gör hela programmet tycker jag =O)

Kan föresten se dig gå där i butiken *hihi*

Kan du inte ha den där kepsen du var så snygg i? =O)

2010-11-25 @ 22:42:30
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0