Hiss eller diss..?



Hatkärlek..

Har suttit och kollat på Paradise Hotel via webben,följer den och tycker att det är jättekul men måste villigt erkänna att våran svenska Paradise suger om jag nu får säga så.. men kan inte låta bli att titta på det,eftersom jag ändå gillar den..låter hur konstigt som helst kanske men thats the way it is.

Jag tror att jag tycker som jag gör för att jag sett den Danska versionen båda säsongerna och deras är mycket bättre än våran.Jag har sagt det förr men säger det igen,dom spelar spelet mycket hårdare och går verkligen in i det till 100%,deras känns mer seriös och proffesionell på alla plan!


Tittar du på Paradise Hotel?
Vad tycker du isånnafall?

Kommentarer
Postat av: Anonym

diss

2010-11-11 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0