Johan ernst nilson

Sveriges största äventyrare är Johan Ernst Nilson

är en kille jag är väldigt imponerad av!


OM JOHAN ERNST NILSON:
Johan Ernst Nilson startade sin karriär som upptäcktsresande 1994 då han slog vad med en vän och cyklade från Stockholm till Sahara. Sedan dess har Johan genomfört över 28 stora expeditioner i 100 länder på sju kontinenter och har kontinuerligt engagerat sig i miljöfrågor, vilket bl.a. har gett honom titeln ”miljöäventyrare” i media.

Johan Ernst Nilson är även en populär föreläsare inom motivation och målfokusering samt arrangerar expeditioner för de största företagen världen över.


Vissa människor bara har just det där med stort D!

Först och främst drivkraft,vilja,mod,nyfikenhet och ett jävlaranamma och inte ge upp,alla dom egenskaperna och fler därtill besitter Johan..minst sagt,han är en helt fantastisk människa.
Jag var på en föreläsning med honom för något år sen och jag kan med all säkerthet säga att han lyckades att fånga allas vårat intresse och jag hade kunnat sitta och lyssna på hans föreläsning hur länge som helst,han hade just det där
som fångar en lyssnare omedlbart och sen är man fast.

Han har talets gåva och alla dessa fantastiska äventyr som han har upplevt berättar han med ett sätt som inte många skulle kunna göra,skulle du få möjlighet att någon gång få gå på en föreläsning med honom så missa inte det för guds skull!

Svårt att förmedla här,hur bra han var men ville bara berätta om honom och hur jag just kom att tänka på honom var för att vi satt under middagen igår och pratade om honom och hans fantastiska äventyr.


 

Om du inte orkar titta på hela så spola fram till 1:16 minuter,här kan man se en liten del av det han gjort men som sagt så är det omöjligt att förmedla härigenom hur fantastisk han var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0