Thaiboat ♥ ♥



Perfekt start på veckan

Igår kväll var jag och mitt ♥ ute på stan och roade oss,varför gör man inte lite roliga saker oftare på måndagar ? då slipper dom vara så förbannat tråkiga..

Vi åkte till ThaiBoat och åt middag,inte alls fel..jag som älskar allt som har med Thailand att göra och ThaiBoat är då ett perfekt alternativ,känslan av att vara i Thailand känns rätt nära om man bara tänker bort kylan utanför..

Jag tycker att det är mycket mysigare att besöka ThaiBoat på kvällen när det är mörkt ute och alla smålampor lyser här och var i båten.
Maten smakar så nära man bara kan komma "riktig" Thaimat,det smakar nästintill precis som det smakar i Thailand ♥

Hade redan Thailandsabstinens innan vi åkte till ThaiBoat..
och inte blev den mindre efter ikväll inte..har varit i Thailand 7 gånger och känner mig bara mer och mer hemma där för varje gång vi åker dit,så att bosätta mig där vinterhalvåret (när tjejerna är vuxna) känns lockande,vi har pratat om att köpa ett ställe där om några år,så man får sträva efter att nå våran dröm!!

Det var inte det jag skulle skriva om,men ibland måste man få sväva iväg lite..


Efter ThaiBoat så gick vi och såg på Hämnden med Persbrandt,den var absolut sevärd och det sägs att filmer som man går och tänker på efter är bra filmer,så då måste jag bara dra slutsatsen av att den var bra!!

Sverker Olofsson du vet Plus mannen satt framför oss och jag är rätt säker på att han inte kommer att kasta den här filmen i soptunnan sin *blink blink*.



Kommentarer
Postat av: Li

Jag njöt av thaimat i helgen, men har inte den äkta att jämföra med-det bara var supergott ändå =O)

Var i thailand har du varit? är det något ställe du speciellt skulle vilja besöka annars? Vi ska förhoppningsvis åka till thailand nästa år =O)

Kul att filmen var bra =O)

2010-11-02 @ 09:09:00
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Pia

Hej Li!

Jag har varit i Phuket,Bangkok,Khao Lak och i Krabi flertalet gånger och det är det jag gillar absolut bäst,minst gillade jag Khao Lak och kommer inte att åka dit igen men alla andra ställen gillar jag på olika sätt.

Vi kommer också att åka dit 2011 =) vart åker ni?

2010-11-02 @ 11:21:36
URL: http://almostallofme.blogg.se/
Postat av: Li

Tack snälla du för alla kommentarer och även för denna! Vi har inte bestämt vart vi styr kosan, bara att det ska bli thailand i november då min fina sambo fyller tre nolla ;O) När 2011 har ni tänkt åka?

Och till vilket av favoriterna? =O)

2010-11-02 @ 13:27:28
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för din kommentar :) jag kan även säga att jag faktiskt sökte till idol detta året, men kom inte vidare :/

2010-11-02 @ 13:36:40
URL: http://annawinblad.webblogg.se/
Postat av: Pia

Li,mitt <3 fyller fyra och nolla ;) oops vad tiden gått :O

Jag skrev lite otydligt nyss men Krabi är min absoluta favorit place och det blir nog dit och det kommer att bli mot slutet av november =) vem vet,våra vägar kanske korsas ;)



Anna,du går vidare nästa gång,så ge inte upp!!

2010-11-02 @ 14:23:19
URL: http://almostallofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0