Nu är vi på god väg mot Ullared

Uppe innan tuppen

Klockan ringde 03.20 inatt och då var det bara upp och hoppa bums.
Lite tidigt för frukost men var tvungen att pressa i mig det,för att klara mig i ett par timmar på vägen.

Nu när du läser det här är vi redan på god väg mot Ullared,vi startade 04.00 inatt/imorse,lika bra att åka i god tid så vi hinner utnyttja dagen på bästa sätt.

Det ska bli väldigt spännande att åka till ullared och bilda mig en egen uppfattning,hmm undrar hur det är..?

Har jag möjlighet så uppdaterar jag med något inlägg från Ullared.





Easy come easy go..för nu ska jag shoppa.


Ha nu en toppenfredag!





Kommentarer
Postat av: Li

nu tänker jag sluta läsa din blogg!

Gud så orättvist! =O)

Jag skulle oxå vilja åka iväg på tokshopping på ullared (mest för att se om det verkligen är så billigt och bra) men det kan jag tänka mig!

Ser fram emot recension av dig! =O)

2010-11-26 @ 17:36:11
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0