Sandhamn och spa






Min julklapp..

som jag fick i julas av mitt ♥ var en helg på Sandhamns seglarhotell med övernattning,middag,spabehandling och fri tillgång till spaavdelningen under helgen och sist men inte minst en lyxig hotellfrukost.
Äntligen har jag fått ärslet ur vagnen och bokat in en helg och det blir redan nästa helg,så jag verkligen väntar och längtar.

Jag ska verkligen njuta av varenda sekund och koppla av och bara dra in så mycket skärgårdsluft i mina lungor som jag bara kan.

Har medvetet sparat på denna helg nu till i vinter förra vintern kunde jag ju inte pga. min bukplastik,var ju smått handikappad ett bra tag..,det känns mysigt att kunna unna sig en skön avkopplande helg lagom innan julhysterin sätter fart *ler*.

Kommentarer
Postat av: ...

Trevligt, vem ska du åka med? ;)

2010-11-03 @ 08:43:03
Postat av: Li

Åh! Smart drag att spara något så mysigt till vintern så man får komma iväg och ladda batterierna.

Låter hur mysigt som helst och jag blir lite avis! =O)

2010-11-03 @ 08:43:57
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Jenni

Åh, vad mysigt!

2010-11-03 @ 10:53:32
Postat av: Pia

Svar till...



Rätt uppenbart att jag åker dit med dig mitt <3 då jag fick det av dig,sorry att jag var lite otydlig;)

Du e för söt ;)

Puss

2010-11-03 @ 12:11:45
URL: http://almostallofme.blogg.se/
Postat av: ...

Gött!

2010-11-03 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0